Statusy zamówień
Każde zamówienie przechodzi przez kilka etapów realizacji otrzymując kolejne statusy:
- Zamówienie nowe
- Zamówienie potwierdzone
- Zamówienie w realizacji
- Zamówienie wysłane/zrealizowane
Każda zamiana etapu zamówienia potwierdzana jest wiadomością email podaną w trakcie składania zamówienia.
Śledzenie przesyłek (tracking)
W wiadomości informującej o wysyłce zamówienia znajduje się numer listu przewozowego oraz link do strony śledzenia: http://sledzenie.poczta-polska.pl/
Aktualnie przesyłki wysyłane są w dwojaki sposób kurierem POCZTEX oraz Pocztą Polską.
Wszystkie nia można śledzić wprowadzając otrzymany numer przesyłki w mailu informującym o wysłaniu zamówienia.
* Przesyłki z dnia nadania moga pojawić się w systemie z kilkugodzinnym opóźnieniem.
** Informujemy, że podczas opcji śledzenia przesyłek zagranicznych mogą występować braki danych czy drobne niezgodności , które wynikają z z działania zagranicznych systemów trackingowych.
*** Dane przesyłek są dostępne z okresu 30 dni